Wyprzedany

Xerjoff 1861 Renaissance edp 5 ml próbka perfum

75,00  z 23% VAT
27 people are viewing this right now
Wyprzedany

Otrzymaj powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny!

Estimated Delivery:
20 - 27 kwi, 2024
Trust Badge
Guaranteed safe & secure checkout

Description

Odlewka perfum oferowana jest w szklanej butelce z atomizerem.

Opis perfum

Xerjoff XJ 1861 Renaissance to cytrusowo – aromatyczne perfumy, które premierę miały w 2011 roku. Zapach jest kompozycją unisex – odpowiednią zarówno dla kobiet i mężczyzn. To musująca i harmonijna mieszanka soczystych, świeżych cytrusów i petitgrain połączonych z wyjątkową, lekko pikantną i rześką miętą. Dołączone maleńkie dzwoneczki konwalii i płatki róż wprowadzają harmonię i nutę wyrafinowania do XJ 1861 Renaissance. Bursztynowa baza perfum, do której wpleciono piżmo, aromat paczuli i cedru zwieńcza całość i muska ciało przez kolejne godziny.

Nuty zapachowe:

– nuty głowy: cytryna amalfi, tangeryna, bergamotka i petitgrain,
– nuty serca: mięta, konwalia i róża,
– nuty bazy: piżmo, bursztyn, cedr Virginia i paczula.

Dekant został przygotowany z oryginalnego flakonu perfum.

Uwagi:

Dekanty perfum (odlewki/próbki) tworzymy przelewając perfumy, w precyzyjny i higieniczny sposób, z oryginalnych flakonów do szklanych butelek z atomizerami. Każda odlewka zawiera wyłącznie oryginalne perfumy wskazanego producenta, bez żadnych domieszek i rozcieńczania. Próbka oznaczona jest etykietą z nazwą zapachu znajdującego się wewnątrz butelki. Cena zakupu obejmuje koszt szklanej butelki z atomizerem wraz z przygotowaniem, zawartość próbki nie podlega sprzedaży

Właściciel tego sklepu nie jest producentem perfum, jak również nie jest związany z ich produkcją ani producentami. Odlewki perfum nie stanowią perfum w licencjonowanym opakowaniu. Wskazanie nazwy, znaku towarowego i producenta perfum ma charakter wyłącznie informacyjny. Próbki nie zawierają podróbek perfum, zapachów "inspirowanych", itp. , mieszczą w sobie wyłącznie oryginalne perfumy, w mniejszej - określonej pojemności.

Nie masz wystarczająco produktów, aby zapakować je w opakowanie prezentowe
0
0